Hey!
Me and my sambo have 3 places left going from Lund to Stockholm/Uppsala around 15:00 on friday. Let me know if you want to join, we are spliting the fuel cost.
//Simon
Hey!
Me and my sambo have 3 places left going from Lund to Stockholm/Uppsala around 15:00 on friday. Let me know if you want to join, we are spliting the fuel cost.
//Simon
Hur går det?
Har du fått skjuts än?
Jag kör dig för 100 kr. Vart ska du?
Hej!
Vi kör upp med vår bil ochletar folk som vill åka med.
//Simon
Finns fru fortfarande plats i morgon? Hur mkt kostar det?
Fortfarande plats?
Jag vill åka från Helsingborg till Stockholm för
Hej!
Det finns plats. Vi är 3 nu, så det blir 4 med dig. Vart i Stockholm ska du? Bensinen kostar lite mer än 1200:-, så det blir 300 om vi delar på det :).
Vi att kommer vara i Helsingborg lite efter 16.
Brommaplan. Ska ni tillbaka kanske inom några dagar ?
Jag menade finns det möjlighet att åka tillbaka till Skåne när i fall.
Alltså finns det möjlighet att åka med er tillbaka till Skåne ?
Perfekt! Vi ska till Bromma också.
Ja, vi åker tillbaka på måndag, men vi är inte säkra på om det finns plats eftersom vi ska packa bilen med saker för att ha med oss hem. Vi vet på lördag morgon om det finns plats på vägen hem också.
Du kan lägga till mig på facebook eller messenger så kan vi skriva mer där om du vill. Det finns bara en person med mitt namn
Eller iof, vi kan ta det här också.
Om du har möjlighet får du gärna ta dig till någon av avfarterna (t.ex. Väla centrum eller Biltema) så går det lite snabbare. Annars kan vi hämta dig också, men då behöver jag adress. Som sagt kommer vi va vid Helsingborg strax efter 16:00.
Hej! Så kul att ni har hittat hit @SimonSus och @Moan ! Vi har en hel avdelning för samåkning, men det är tyvärr inte där ni skrivit nu, även om det är kul att ni har hittat varandra ändå! (Det är nästan lite imponerande, eftersom det inte är här vi samåker )
Vi får därför tyvärr be er ta bort detta inlägg och istället följa instruktionerna här för att samåka:
Vad gäller @Peter1 så har vi pausat hans konto pga upprepade inlägg som liknar taxi-verksamhet, ping @Underlattare .
Samåkning är inte en taxi-verksamhet. Läs mer om samåkning här.