Hej
Jag är ny i gruppen så ber om ursäkt om detta inöägg hamnar på fel ställe. Jag bor i Örebro och har jobb i Nora från juni, behöver vara på plats i Nora 5:30 på morgonen (jobbar mån-sön inkl röda dagar) men det finns ingen kollektivtrafik vid den tiden.
Finns det någon som pendlar Örebro–Nora som kan tänka sig samåkning? Mvh. Arielle
Hej @Arielle ! Jättevälkommen till rörelsen Skjutsgruppen! Så roligt att du är här! Mycket av arbetet med Skjutsgruppen tog fart i Örebro på 2010-talet och vi blev bland annat utsedda till Årets Mälardarlig. Därför är det extra roligt att se en örebroare!
Vi ska hjälpa dig rätt, så du hittar fler samåkningar. Vi använder samåkningsplattformen för att samåka och forumet (där du ser detta) för att prata om allt annat. Det är därför du inte ser inlägg om samåkning här.
Här är samåkningsplattformen där du kan lägga in inlägg om samåkning: resor.skjutsgruppen.se
Om du inte har ett konto än, vilket jag blev osäker på om du har, så skapar du det först på www.skjutsgruppen.se - antingen som medlem i vår förening, Skjutsgruppen, eller som medlem i en annan förening.
Så här skriver vi i FAQn om forumet:
Använd inte forumet för att samåka: samåkning sker via våra andra verktyg, men inte via forumet. Se våra verktyg här och vad de används för.
https://forum.skjutsgruppen.se/faq
Åter igen, jättekul att du är här @Arielle !